Ogłoszenia o przetargach

Przetarg nieograniczony na realizacje usług szkoleniowych dla osób bezrobotnych w ramach projektu Nowe perspektywy

Ogłoszenie o zamówieniu z dnia 3 kwietnia 2014 r. 

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia 

Informacja dotycząca zmian w  treści "Specyfikacji istotnych warunków zamówienia"  z dnia 4 kwietnia 2014 r. 

Opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ)

Opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ) z uwzględnieniem zmian z dn. 4 kwietnia 2014 r. 

Kwestionariusz szkolenia (załącznik nr 2 do SIWZ)

Formularz cenowy (załącznik nr 3 do SIWZ)

Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4 do SIWZ)

Wykaz wykonanych usług (załącznik nr 5 do SIWZ)

Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (załącznik nr 6 do SIWZ)

Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych (załącznik nr 7 do SIWZ) 

Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (jt. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) (załącznik nr 8 do SIWZ)

Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo  zamówień publicznych  (jt. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) (załącznik nr 9 do SIWZ)

Wzór umowy (załącznik nr 10 do SIWZ) 

Wzór umowy (załącznik nr 10 do SIWZ) z uwzględnieniem zmian z dn. 4 kwietnia 2014 r. 

Ankieta dla uczestników szkolenia - załącznik nr 3.1 do umowy

Ankieta dla absolwentów szkolenia - załącznik nr 3.2 do umowy

Logotyp - załącznik nr 4 do umowy

Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej (załącznik nr 11 do SIWZ)

 

Przetarg nieograniczony na realizację usług szkoleniowych dla osób bezrobotnych ON.MC.271-1/GR/FP/13

Ogłoszenie o zamówieniu z dn. 24 kwietnia 2013 r. 

Pytania i odpowiedzi do przetargu

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ)

Kwestionariusz szkolenia (załącznik nr 2 do SIWZ)

Formularz cenowy (załącznik nr 3 do SIWZ)

Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4 do SIWZ)

Wykaz wykonanych usług (załącznik nr 5 do SIWZ)

Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (załącznik nr 6 do SIWZ) 

Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych (załącznik nr 7 do SIWZ)

Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (jt. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) (załącznik nr 8 do SIWZ)

Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo  zamówień publicznych  (jt. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) (załącznik nr 9 do SIWZ)

Wzór umowy (załącznik nr 10 do SIWZ)

Ankieta dla uczestników kursu - załącznik do umowy

Ankieta dla absolwentów kursu - załącznik do umowy

Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej (załącznik nr 11 do SIWZ)

 
Przetarg nieograniczony na realizację usług szkoleniowych dla osób bezrobotnych 
Ogłoszenie o zamówieniu z dnia 29 października  2012 r. 
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia 

Kwestionariusz szkolenia(załącznik nr 1 do SIWZ) 

Formularz cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ)

Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ)

Wykaz wykonanych usług (załącznik nr 4 do SIWZ)

Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (załącznik nr 5 do SIWZ)

Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych (załącznik nr 6 do SIWZ)

Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (jt. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) (załącznik nr 7 do SIWZ)

Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo  zamówień publicznych  (jt. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) (załącznik nr 8 do SIWZ)

Wzór umowy (załącznik nr 9 do SIWZ)

Ankieta dla uczestników kursu - załącznik do umowy 

Ankieta dla absolwentów kursu - załącznik do umowy

 
Przetarg nieograniczony na realizację usług szkoleniowych dla osób bezrobotnych
Ogłoszenie o zamówieniu z dnia 20 września 2012 r.

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ)

Kwestionariusz szkolenia (załącznik nr 2 do SIWZ)

Formularz cenowy (załącznik nr 3 do SIWZ)

Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4 do SIWZ)

Wykaz wykonanych usług (załącznik nr 5 do SIWZ)

Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (załącznik nr 6 do SIWZ)

Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych (załącznik nr 7 do SIWZ)

Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (jt. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) (załącznik nr 8 do SIWZ)

Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (jt. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) (załącznik nr 9 do SIWZ)

Wzór umowy (załącznik nr 10 do SIWZ)

Ankieta dla uczestników kursu - załącznik do umowy

Ankieta dla absolwentów kursu - załącznik do umowy

 
Przetarg nieograniczony na realizację usług szkoleniowych dla osób bezrobotnych
Ogłoszenie o zamówieniu z dnia 18 maja 2012 r.

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ)

Kwestionariusz szkolenia (załącznik nr 2 do SIWZ)

Formularz cenowy (załącznik nr 3 do SIWZ)

Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4 do SIWZ)

Wykaz wykonanych usług (załącznik nr 5 do SIWZ)

Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (załącznik nr 6 do SIWZ)

Wykaz narzędzi, wyposażenia zakłady i urządzeń technicznych (załącznik nr 7 do SIWZ)

Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (jt. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) (załącznik nr 8 do SIWZ)

Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (jt. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) (załącznik nr 9 do SIWZ)

Wzór umowy (załącznik nr 10 do SIWZ)

Ankieta dla uczestników kursu - załącznik do umowy

Ankieta dla absolwentów kursu - załącznik do umowy

 
Przetarg nieograniczony na realizację usługi szkoleniowej dla osób bezrobotnych
Ogłoszenie o zamówieniu z dnia 19-03-2012 r.

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Zmiany w treści SIWZ z dn. 21-03-2012 r.

Treść SIWZ z uwzględnieniem zmian (21-03-2012 r.) 

Opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ)

Kwestionariusz szkolenia (załącznik nr 2 do SIWZ)

Formularz cenowy (załącznik nr 3 do SIWZ)

Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4 do SIWZ)

Wykaz wykonanych usług (załącznik nr 5 do SIWZ)

Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (załącznik nr 6 do SIWZ)

Wykaz narzędzi, wyposażenia zakłady i urządzeń technicznych (załącznik nr 7 do SIWZ)

Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (jt. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) (załącznik nr 8 do SIWZ)

Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (jt. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) (załącznik nr 9 do SIWZ)

Wzór umowy (załącznik nr 10 do SIWZ)

Ankieta dla uczestników kursu - załącznik do umowy

Ankieta dla absolwentów kursu - załącznik do umowy

 

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na realizację usługi szkoleniowej dla osób bezrobotnych: Spawanie metodą 141 (TIG) i 311

Ogłoszenie o zamówieniu z dnia 27-10-2011 r.

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Kwestionariusz szkolenia (załącznik nr 1 do SIWZ)

Formularz cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ)

Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ)

Wykaz wykonanych usług (załącznik nr 4 do SIWZ)

Wykaz kadry dydaktycznej podstawowej i rezerwowej (załącznik nr 5 do SIWZ)

Wykaz narzędzi, wyposażenia zakłady i urządzeń technicznych (załącznik nr 6 do SIWZ)

Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (jt. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) (załącznik nr 7 do SIWZ)

Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (jt. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) (załącznik nr 8 do SIWZ)

Wzór umowy (załącznik nr 9 do SIWZ)

Ankieta dla uczestników kursu - załącznik do umowy

Ankieta dla absolwentów kursu - załącznik do umowy

 

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na realizację usług szkoleniowych dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP w Łęcznej - Pracownik administracyjno - biurowy, Pracownik ds. kadr i płac.

Ogłoszenie o zamówieniu z dnia 03-10-2011 r.

Odpowiedzi na zapytania dot. przetargu

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ)

dot. zmiany treści załącznika nr 1 do SIWZ (04-10-2011 r.)

Opis przedmiotu zamówienia (załacznik nr 1) z uwzględnieniem zmian

Kwestionariusz szkolenia (załącznik nr 2 do SIWZ)

Formularz cenowy (załącznik nr 3 do SIWZ)

Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4 do SIWZ)

Wykaz wykonanych usług (załącznik nr 5 do SIWZ)

Wykaz kadry dydaktycznej podstawowej i rezerwowej (załącznik nr 6 do SIWZ)

Wykaz narzędzi, wyposażenia zakłady i urządzeń technicznych (załącznik nr 7 do SIWZ)

Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (jt. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) (załącznik nr 8 do SIWZ)

Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (jt. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) (załącznik nr 9 do SIWZ)

Wzór umowy (załącznik nr 10 do SIWZ)

Ankieta dla uczestników kursu - załącznik do umowy

Ankieta dla absolwentów kursu - załącznik do umowy

 
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na realizację usług szkoleniowych dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP w Łęcznej - Spawanie metodą 111, Spawanie metodą 135 (MAG)
Ogłoszenie o zamówieniu z dnia 17-08-2011 r.

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ)

Kwestionariusz szkolenia (załącznik nr 2 do SIWZ)

Formularz cenowy (załącznik nr 3 do SIWZ)

Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4 do SIWZ)

Wykaz wykonanych usług (załącznik nr 5 do SIWZ)

Wykaz kadry dydaktycznej podstawowej i rezerwowej (załącznik nr 6 do SIWZ)

Wykaz narzędzi, wyposażenia zakłady i urządzeń technicznych (załącznik nr 7 do SIWZ)

Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (jt. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) (załącznik nr 8 do SIWZ)

Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (jt. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) (załącznik nr 9 do SIWZ)

Wzór umowy (załącznik nr 10 do SIWZ)

Ankieta dla uczestników kursu - załącznik do umowy

Ankieta dla absolwentów kursu - załącznik do umowy

 
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na realizację usługi szkoleniowej dla osób bezrobotnych – Opiekun osób starszych, chorych
i niepełnosprawnych
 
 
Usługa jest realizowana w ramach projektu systemowego „Okno na świat” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych.
Ogłoszenie o zamówieniu z dnia 22.07.2011 r.

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ)

Kwestionariusz szkolenia (załącznik nr 2 do SIWZ)

Formularz cenowy (załącznik nr 3 do SIWZ)

Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4 do SIWZ)

Wykaz wykonanych usług (załącznik nr 5 do SIWZ)

Wykaz kadry dydaktycznej podstawowej i rezerwowej (załącznik nr 6 do SIWZ)

Wykaz narzędzi, wyposażenia zakłady i urządzeń technicznych (załącznik nr 7 do SIWZ)

Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (jt. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) (załącznik nr 8 do SIWZ)

Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (jt. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) (załącznik nr 9 do SIWZ)

Wzór umowy (załącznik nr 10 do SIWZ)

Ankieta dla uczestników kursu - załącznik do umowy

Ankieta dla absolwentów kursu - załącznik do umowy

 
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na realizację usługi szkoleniowej – "Aktywizacja osób bezrobotnych, a przepływ informacji w Urzędzie, zasada równości szans"
  
Usługa jest realizowana w ramach projektu Siła wiedzy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie Poddziałanie 6.1.2 wsparcie powiatowych i wojewódzkich urzędów pracy w realizacji zadań na rzecz aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych w regionie
 
Ogłoszenie o zamówieniu z dnia 29.06.2011 r.

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ)

Formularz ofertowy wykonawcy (załącznik nr 2 do SIWZ)

Formularz cenowy (załącznik nr 3 do SIWZ)

Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4 do SIWZ)

Wykaz wykonanych usług (załącznik nr 5 do SIWZ)

Wykaz kadry dydaktycznej podstawowej (załącznik nr 6 do SIWZ)

Wykaz kadry dydaktycznej rezerwowej (załącznik nr 7 do SIWZ)

Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (jt. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) (załącznik nr 8 do SIWZ)

Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (jt. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) (załącznik nr 9 do SIWZ)

Wzór umowy (załącznik nr 10 do SIWZ)

 
Ogłoszenie o sprzedaży w drodze przetargu ustnego (aukcji) składnika majatku ruchomego - samochodu osobowego marki Polonez Atu 1,6 KAT bedacego na wyposażeniu Powiatowego Urzędu Pracy w Łęcznej

Treść ogłoszenia

Przetarg nieograniczony na przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Łęcznej realizowanych w ramach projektu „Okno na świat” współfinansowanego ze środków EFS w ramach PO KL

Ogłoszenie o zamówieniu z dnia 22.09.2010 r.

     Ogłoszenie o zmianie zamówienia z dnia 27.09.2010 r.

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

     Informacja dot. zmiany treści SIWZ z dnia 27.09.2010 r.

     Specyfikacja istotnych warunków zamówienia po zmianach (27-09-2010 r.)

Opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ)

Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ)

Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (jt. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) (załącznik nr 3 do SIWZ)

Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (jt. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) (załącznik nr 4 do SIWZ)

Kwestionariusz szkolenia (załącznik nr 5 do SIWZ)

Formularz cenowy (załącznik nr 6 do SIWZ)

Wykaz wykonanych usług (załącznik nr 7 do SIWZ)

Wykaz narzędzi i wyposażenia (załącznik nr 8 do SIWZ)

Wykaz kadry dydaktycznej podstawowej (załącznik nr 9 do SIWZ)

Wykaz kadry dydaktycznej rezerwowej (załącznik nr10 do SIWZ)

Wzór umowy (załącznik nr 11 do SIWZ)

Ankieta dla uczestników szkolenia

Ankieta dla absolwentów szkolenia

 

Przetarg nieograniczony na przeprowadzenie szkolenia  „Model współpracy pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Łęcznej, przepływ informacji między stanowiskami, wpływ dobrej organizacji na wizerunek Urzędu oraz równość szans kobiet i mężczyzn” dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Łęcznej w ramach projektu „Siła wiedzy” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie Poddziałanie 6.1.2 Wsparcie powiatowych i wojewódzkich urzędów pracy w realizacji zadań na rzecz aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych w regionie

Ogłoszenie o zamówieniu z dnia 18.08.2010 r.

 Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) (18.08.2010r.)

Ogłoszenie o zmianie treści SIWZ (20.08.2010r.)

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (z uwzględnieniem zmian) (20.08.2010r.)

Opis przedmiotu zamówienia (zalącznik nr 1 do SIWZ)

Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ)

Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (jt. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) (załącznik nr 3 do SIWZ)

Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (jt. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) (załącznik nr 4 do SIWZ)

Formularz ofertowy wykonawcy (załącznik nr 5 do SIWZ)

Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (kadra dydaktyczna) (załącznik nr 6 do SIWZ)

Wykaz wykonanych usług (załącznik nr 7 do SIWZ)

Wzór umowy (załącznik nr 8 do SIWZ)

Formularz cenowy (załącznik nr 9 do SIWZ)

 

Przetarg nieograniczony na przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych realizowanych ze środków Funduszu Pracy. Szkolenia: Barman- kelner, Podstawy obsługi komputera i urządzeń biurowych, Spawanie metodami 111 i 311, Piekarz z modułem wyrobu i wypieku pizzy, Obsługa kasy fiskalnej z elementami obsługi komputera, Spawanie metodami 135 i 141 (MAG i TIG)

  1. Opis przedmiotu zamówienia (zalącznik nr 1 do SIWZ)
  2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ)
  3. Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo  zamówień publicznych  (jt. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) (załącznik nr 3 do SIWZ)
  4. Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo  zamówień publicznych  (jt. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) (załącznik nr 4 do SIWZ)
  5. Kwestionariusz szkolenia (załącznik nr 5 do SIWZ)
  6. Wykaz wykonawców zamówienia (kadra podstawowa) (załącznik nr 6 do SIWZ)
  7. Wykaz wykonawców zamówienia (kadra rezerwowa) (załącznik nr 7 do SIWZ)
  8. Wykaz zasobów potrzebnych do realizacji zadania (załącznik nr 8 do SIWZ)
  9. Wykaz wykonanych usług (załącznik nr 9 do SIWZ)
  10. Wzór umowy (załącznik nr 10 do SIWZ)
  11. Formularz cenowy (załącznik nr 11 do SIWZ)
Przetarg nieograniczony na przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych realizowanych ze środków Funduszu Pracy. Szkolenia: Brukarz, Barman- kelner, Pracownik robót wykończeniowych, Operator drobnych maszyn do robót drogowych (piły do ścinki drzew-klasa III, przecinarki do nawierzchni dróg-klasa III, zagęszczarki i ubijaki wibracyjne-klasa III, narzędzia udarowe ręczne)
  1. Opis przedmiotu zamówienia (zalącznik nr 1 do SIWZ)
  2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ)
  3. Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo  zamówień publicznych  (jt. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) (załącznik nr 3 do SIWZ)
  4. Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo  zamówień publicznych  (jt. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) (załącznik nr 4 do SIWZ)
  5. Kwestionariusz szkolenia (załącznik nr 5 do SIWZ)
  6. Wykaz wykonawców zamówienia (kadra podstawowa) (załącznik nr 6 do SIWZ)
  7. Wykaz wykonawców zamówienia (kadra rezerwowa) (załącznik nr 7 do SIWZ)
  8. Wykaz zasobów potrzebnych do realizacji zadania (załącznik nr 8 do SIWZ)
  9. Wykaz wykonanych usług (załącznik nr 9 do SIWZ)
  10. Wzór umowy (załącznik nr 10 do SIWZ)
  11. Formularz cenowy (załącznik nr 11 do SIWZ)
 

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na: Przeprowadzenie szkoleń  dla osób bezrobotnych realizowanych w ramach projektu systemowego „Okno na świat” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu”:

Ogłoszenie o zamówieniu

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA (SIWZ)

  1. Opis przedmiotu zamówienia (zalącznik nr 1 do SIWZ)
  2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ)
  3. Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo  zamówień publicznych  (jt. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) (załącznik nr 3 do SIWZ)
  4. Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo  zamówień publicznych  (jt. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) (załącznik nr 4 do SIWZ)
  5. Kwestionariusz szkolenia (załącznik nr 5 do SIWZ)
  6. Wykaz wykonawców zamówienia (kadra podstawowa) (załącznik nr 6 do SIWZ)
  7. Wykaz wykonawców zamówienia (kadra rezerwowa) (załącznik nr 7 do SIWZ)
  8. Wzór umowy (załącznik nr 8 do SIWZ)
  9. Wykaz zasobów wykonawcy (załącznik nr 9 do SIWZ)

 

Wytworzył:
PUP Łęczna
Udostępnił:
Matraszek Agnieszka
(2010-05-07 12:49:26)
Ostatnio zmodyfikował:
Matraszek Agnieszka
(2014-04-04 12:38:35)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki