Przetarg nieograniczony na realizacje usług szkoleniowych dla osób bezrobotnych w ramach projektu Nowe perspektywy
|
Ogłoszenie o zamówieniu z dnia 3 kwietnia 2014 r.
|
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
|
Informacja dotycząca zmian w treści "Specyfikacji istotnych warunków zamówienia" z dnia 4 kwietnia 2014 r.
|
Opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ)
|
Opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ) z uwzględnieniem zmian z dn. 4 kwietnia 2014 r.
|
Kwestionariusz szkolenia (załącznik nr 2 do SIWZ)
|
Formularz cenowy (załącznik nr 3 do SIWZ)
|
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4 do SIWZ)
|
Wykaz wykonanych usług (załącznik nr 5 do SIWZ)
|
Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (załącznik nr 6 do SIWZ)
|
Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych (załącznik nr 7 do SIWZ)
|
Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (jt. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) (załącznik nr 8 do SIWZ)
|
Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (jt. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) (załącznik nr 9 do SIWZ)
|
Wzór umowy (załącznik nr 10 do SIWZ)
|
Wzór umowy (załącznik nr 10 do SIWZ) z uwzględnieniem zmian z dn. 4 kwietnia 2014 r.
|
Ankieta dla uczestników szkolenia - załącznik nr 3.1 do umowy
|
Ankieta dla absolwentów szkolenia - załącznik nr 3.2 do umowy
|
Logotyp - załącznik nr 4 do umowy
|
Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej (załącznik nr 11 do SIWZ)
|
|
Przetarg nieograniczony na realizację usług szkoleniowych dla osób bezrobotnych ON.MC.271-1/GR/FP/13
|
Ogłoszenie o zamówieniu z dn. 24 kwietnia 2013 r.
|
Pytania i odpowiedzi do przetargu
|
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
|
Opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ)
|
Kwestionariusz szkolenia (załącznik nr 2 do SIWZ)
|
Formularz cenowy (załącznik nr 3 do SIWZ)
|
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4 do SIWZ)
|
Wykaz wykonanych usług (załącznik nr 5 do SIWZ)
|
Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (załącznik nr 6 do SIWZ)
|
Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych (załącznik nr 7 do SIWZ)
|
Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (jt. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) (załącznik nr 8 do SIWZ)
|
Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (jt. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) (załącznik nr 9 do SIWZ)
|
Wzór umowy (załącznik nr 10 do SIWZ)
|
Ankieta dla uczestników kursu - załącznik do umowy
|
Ankieta dla absolwentów kursu - załącznik do umowy
|
Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej (załącznik nr 11 do SIWZ)
|
|
Przetarg nieograniczony na realizację usług szkoleniowych dla osób bezrobotnych |
Ogłoszenie o zamówieniu z dnia 29 października 2012 r. |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia |
Kwestionariusz szkolenia(załącznik nr 1 do SIWZ)
|
Formularz cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ)
|
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ)
|
Wykaz wykonanych usług (załącznik nr 4 do SIWZ)
|
Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (załącznik nr 5 do SIWZ)
|
Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych (załącznik nr 6 do SIWZ)
|
Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (jt. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) (załącznik nr 7 do SIWZ)
|
Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (jt. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) (załącznik nr 8 do SIWZ)
|
Wzór umowy (załącznik nr 9 do SIWZ)
|
Ankieta dla uczestników kursu - załącznik do umowy
|
Ankieta dla absolwentów kursu - załącznik do umowy
|
|
Przetarg nieograniczony na realizację usług szkoleniowych dla osób bezrobotnych |
Ogłoszenie o zamówieniu z dnia 20 września 2012 r. |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
|
Opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ)
|
Kwestionariusz szkolenia (załącznik nr 2 do SIWZ)
|
Formularz cenowy (załącznik nr 3 do SIWZ)
|
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4 do SIWZ)
|
Wykaz wykonanych usług (załącznik nr 5 do SIWZ)
|
Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (załącznik nr 6 do SIWZ)
|
Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych (załącznik nr 7 do SIWZ)
|
Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (jt. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) (załącznik nr 8 do SIWZ)
|
Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (jt. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) (załącznik nr 9 do SIWZ)
|
Wzór umowy (załącznik nr 10 do SIWZ)
|
Ankieta dla uczestników kursu - załącznik do umowy
|
Ankieta dla absolwentów kursu - załącznik do umowy
|
|
Przetarg nieograniczony na realizację usług szkoleniowych dla osób bezrobotnych |
Ogłoszenie o zamówieniu z dnia 18 maja 2012 r. |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
|
Opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ)
|
Kwestionariusz szkolenia (załącznik nr 2 do SIWZ)
|
Formularz cenowy (załącznik nr 3 do SIWZ)
|
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4 do SIWZ)
|
Wykaz wykonanych usług (załącznik nr 5 do SIWZ)
|
Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (załącznik nr 6 do SIWZ)
|
Wykaz narzędzi, wyposażenia zakłady i urządzeń technicznych (załącznik nr 7 do SIWZ)
|
Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (jt. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) (załącznik nr 8 do SIWZ)
|
Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (jt. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) (załącznik nr 9 do SIWZ)
|
Wzór umowy (załącznik nr 10 do SIWZ)
|
Ankieta dla uczestników kursu - załącznik do umowy
|
Ankieta dla absolwentów kursu - załącznik do umowy
|
|
Przetarg nieograniczony na realizację usługi szkoleniowej dla osób bezrobotnych |
Ogłoszenie o zamówieniu z dnia 19-03-2012 r. |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
|
Zmiany w treści SIWZ z dn. 21-03-2012 r.
Treść SIWZ z uwzględnieniem zmian (21-03-2012 r.)
|
Opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ)
|
Kwestionariusz szkolenia (załącznik nr 2 do SIWZ)
|
Formularz cenowy (załącznik nr 3 do SIWZ)
|
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4 do SIWZ)
|
Wykaz wykonanych usług (załącznik nr 5 do SIWZ)
|
Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (załącznik nr 6 do SIWZ)
|
Wykaz narzędzi, wyposażenia zakłady i urządzeń technicznych (załącznik nr 7 do SIWZ)
|
Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (jt. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) (załącznik nr 8 do SIWZ)
|
Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (jt. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) (załącznik nr 9 do SIWZ)
|
Wzór umowy (załącznik nr 10 do SIWZ)
|
Ankieta dla uczestników kursu - załącznik do umowy
|
Ankieta dla absolwentów kursu - załącznik do umowy
|
|
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na realizację usługi szkoleniowej dla osób bezrobotnych: Spawanie metodą 141 (TIG) i 311
|
Ogłoszenie o zamówieniu z dnia 27-10-2011 r. |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
|
Kwestionariusz szkolenia (załącznik nr 1 do SIWZ)
|
Formularz cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ)
|
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ)
|
Wykaz wykonanych usług (załącznik nr 4 do SIWZ)
|
Wykaz kadry dydaktycznej podstawowej i rezerwowej (załącznik nr 5 do SIWZ)
|
Wykaz narzędzi, wyposażenia zakłady i urządzeń technicznych (załącznik nr 6 do SIWZ)
|
Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (jt. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) (załącznik nr 7 do SIWZ)
|
Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (jt. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) (załącznik nr 8 do SIWZ)
|
Wzór umowy (załącznik nr 9 do SIWZ)
|
Ankieta dla uczestników kursu - załącznik do umowy
|
Ankieta dla absolwentów kursu - załącznik do umowy
|
|
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na realizację usług szkoleniowych dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP w Łęcznej - Pracownik administracyjno - biurowy, Pracownik ds. kadr i płac.
|
Ogłoszenie o zamówieniu z dnia 03-10-2011 r. |
Odpowiedzi na zapytania dot. przetargu
|
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
|
Opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ)
|
dot. zmiany treści załącznika nr 1 do SIWZ (04-10-2011 r.)
|
Opis przedmiotu zamówienia (załacznik nr 1) z uwzględnieniem zmian
|
Kwestionariusz szkolenia (załącznik nr 2 do SIWZ)
|
Formularz cenowy (załącznik nr 3 do SIWZ)
|
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4 do SIWZ)
|
Wykaz wykonanych usług (załącznik nr 5 do SIWZ)
|
Wykaz kadry dydaktycznej podstawowej i rezerwowej (załącznik nr 6 do SIWZ)
|
Wykaz narzędzi, wyposażenia zakłady i urządzeń technicznych (załącznik nr 7 do SIWZ)
|
Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (jt. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) (załącznik nr 8 do SIWZ)
|
Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (jt. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) (załącznik nr 9 do SIWZ)
|
Wzór umowy (załącznik nr 10 do SIWZ)
|
Ankieta dla uczestników kursu - załącznik do umowy
|
Ankieta dla absolwentów kursu - załącznik do umowy
|
|
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na realizację usług szkoleniowych dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP w Łęcznej - Spawanie metodą 111, Spawanie metodą 135 (MAG) |
Ogłoszenie o zamówieniu z dnia 17-08-2011 r. |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
|
Opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ)
|
Kwestionariusz szkolenia (załącznik nr 2 do SIWZ)
|
Formularz cenowy (załącznik nr 3 do SIWZ)
|
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4 do SIWZ)
|
Wykaz wykonanych usług (załącznik nr 5 do SIWZ)
|
Wykaz kadry dydaktycznej podstawowej i rezerwowej (załącznik nr 6 do SIWZ)
|
Wykaz narzędzi, wyposażenia zakłady i urządzeń technicznych (załącznik nr 7 do SIWZ)
|
Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (jt. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) (załącznik nr 8 do SIWZ)
|
Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (jt. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) (załącznik nr 9 do SIWZ)
|
Wzór umowy (załącznik nr 10 do SIWZ)
|
Ankieta dla uczestników kursu - załącznik do umowy
|
Ankieta dla absolwentów kursu - załącznik do umowy
|
|
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na realizację usługi szkoleniowej dla osób bezrobotnych – Opiekun osób starszych, chorych
i niepełnosprawnych
Usługa jest realizowana w ramach projektu systemowego „Okno na świat” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych.
|
Ogłoszenie o zamówieniu z dnia 22.07.2011 r. |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
|
Opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ)
|
Kwestionariusz szkolenia (załącznik nr 2 do SIWZ)
|
Formularz cenowy (załącznik nr 3 do SIWZ)
|
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4 do SIWZ)
|
Wykaz wykonanych usług (załącznik nr 5 do SIWZ)
|
Wykaz kadry dydaktycznej podstawowej i rezerwowej (załącznik nr 6 do SIWZ)
|
Wykaz narzędzi, wyposażenia zakłady i urządzeń technicznych (załącznik nr 7 do SIWZ)
|
Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (jt. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) (załącznik nr 8 do SIWZ)
|
Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (jt. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) (załącznik nr 9 do SIWZ)
|
Wzór umowy (załącznik nr 10 do SIWZ)
|
Ankieta dla uczestników kursu - załącznik do umowy
|
Ankieta dla absolwentów kursu - załącznik do umowy
|
|
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na realizację usługi szkoleniowej – "Aktywizacja osób bezrobotnych, a przepływ informacji w Urzędzie, zasada równości szans"
Usługa jest realizowana w ramach projektu Siła wiedzy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie Poddziałanie 6.1.2 wsparcie powiatowych i wojewódzkich urzędów pracy w realizacji zadań na rzecz aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych w regionie
|
Ogłoszenie o zamówieniu z dnia 29.06.2011 r. |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
|
Opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ)
|
Formularz ofertowy wykonawcy (załącznik nr 2 do SIWZ)
|
Formularz cenowy (załącznik nr 3 do SIWZ)
|
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4 do SIWZ)
|
Wykaz wykonanych usług (załącznik nr 5 do SIWZ)
|
Wykaz kadry dydaktycznej podstawowej (załącznik nr 6 do SIWZ)
|
Wykaz kadry dydaktycznej rezerwowej (załącznik nr 7 do SIWZ)
|
Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (jt. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) (załącznik nr 8 do SIWZ)
|
Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (jt. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) (załącznik nr 9 do SIWZ)
|
Wzór umowy (załącznik nr 10 do SIWZ)
|
|
Ogłoszenie o sprzedaży w drodze przetargu ustnego (aukcji) składnika majatku ruchomego - samochodu osobowego marki Polonez Atu 1,6 KAT bedacego na wyposażeniu Powiatowego Urzędu Pracy w Łęcznej |
Treść ogłoszenia
|
Przetarg nieograniczony na przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Łęcznej realizowanych w ramach projektu „Okno na świat” współfinansowanego ze środków EFS w ramach PO KL
|
Ogłoszenie o zamówieniu z dnia 22.09.2010 r.
|
Ogłoszenie o zmianie zamówienia z dnia 27.09.2010 r.
|
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
|
Informacja dot. zmiany treści SIWZ z dnia 27.09.2010 r. |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia po zmianach (27-09-2010 r.)
|
Opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ)
|
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ)
|
Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (jt. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) (załącznik nr 3 do SIWZ)
|
Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (jt. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) (załącznik nr 4 do SIWZ)
|
Kwestionariusz szkolenia (załącznik nr 5 do SIWZ)
|
Formularz cenowy (załącznik nr 6 do SIWZ)
|
Wykaz wykonanych usług (załącznik nr 7 do SIWZ)
|
Wykaz narzędzi i wyposażenia (załącznik nr 8 do SIWZ)
|
Wykaz kadry dydaktycznej podstawowej (załącznik nr 9 do SIWZ)
|
Wykaz kadry dydaktycznej rezerwowej (załącznik nr10 do SIWZ)
|
Wzór umowy (załącznik nr 11 do SIWZ)
|
Ankieta dla uczestników szkolenia
|
Ankieta dla absolwentów szkolenia
|
|
Przetarg nieograniczony na przeprowadzenie szkolenia „Model współpracy pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Łęcznej, przepływ informacji między stanowiskami, wpływ dobrej organizacji na wizerunek Urzędu oraz równość szans kobiet i mężczyzn” dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Łęcznej w ramach projektu „Siła wiedzy” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie Poddziałanie 6.1.2 Wsparcie powiatowych i wojewódzkich urzędów pracy w realizacji zadań na rzecz aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych w regionie
|
Ogłoszenie o zamówieniu z dnia 18.08.2010 r. |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) (18.08.2010r.)
|
Ogłoszenie o zmianie treści SIWZ (20.08.2010r.)
|
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (z uwzględnieniem zmian) (20.08.2010r.)
|
Opis przedmiotu zamówienia (zalącznik nr 1 do SIWZ)
|
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ)
|
Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (jt. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) (załącznik nr 3 do SIWZ)
|
Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (jt. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) (załącznik nr 4 do SIWZ)
|
Formularz ofertowy wykonawcy (załącznik nr 5 do SIWZ)
|
Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (kadra dydaktyczna) (załącznik nr 6 do SIWZ)
|
Wykaz wykonanych usług (załącznik nr 7 do SIWZ)
|
Wzór umowy (załącznik nr 8 do SIWZ)
|
Formularz cenowy (załącznik nr 9 do SIWZ)
|
|
Przetarg nieograniczony na przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych realizowanych ze środków Funduszu Pracy. Szkolenia: Barman- kelner, Podstawy obsługi komputera i urządzeń biurowych, Spawanie metodami 111 i 311, Piekarz z modułem wyrobu i wypieku pizzy, Obsługa kasy fiskalnej z elementami obsługi komputera, Spawanie metodami 135 i 141 (MAG i TIG)
|
Przetarg nieograniczony na przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych realizowanych ze środków Funduszu Pracy. Szkolenia: Brukarz, Barman- kelner, Pracownik robót wykończeniowych, Operator drobnych maszyn do robót drogowych (piły do ścinki drzew-klasa III, przecinarki do nawierzchni dróg-klasa III, zagęszczarki i ubijaki wibracyjne-klasa III, narzędzia udarowe ręczne)
|
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na: „Przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych realizowanych w ramach projektu systemowego „Okno na świat” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu”:
Ogłoszenie o zamówieniu
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA (SIWZ)
-
Opis przedmiotu zamówienia (zalącznik nr 1 do SIWZ)
-
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ)
-
Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (jt. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) (załącznik nr 3 do SIWZ)
-
Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (jt. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) (załącznik nr 4 do SIWZ)
-
Kwestionariusz szkolenia (załącznik nr 5 do SIWZ)
-
Wykaz wykonawców zamówienia (kadra podstawowa) (załącznik nr 6 do SIWZ)
-
Wykaz wykonawców zamówienia (kadra rezerwowa) (załącznik nr 7 do SIWZ)
-
Wzór umowy (załącznik nr 8 do SIWZ)
-
Wykaz zasobów wykonawcy (załącznik nr 9 do SIWZ)
|