Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności Biuletyn informacji Publicznej Urzędu Pracy w Łęcznej
Powiatowy Urząd Pracy w Łęcznej zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Biuletyn informacji Publicznej Urzędu Pracy w Łęcznej.
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia:
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Ryszard Siodłowski.
- E-mail: lule@praca.gov.pl
- Telefon: 815315412
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Rzecznik Praw Obywatelskich
- Adres: al. Solidarności 77
00-090 Warszawa - E-mail: biurorzecznika@brpo.gov.pl
- Telefon: 2255 17 700
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Opis dostępności wejścia do budynku oraz sposób obsługi osób bezrobotnych.
Powiatowy Urząd Pracy w Łęcznej mieści się na pierwszym piętrze. Budynek posiada dwa wejścia. Przy wejściu do budynku od strony Starostwa Powiatowego w Łęcznej znajduje się winda oraz podjazd odpowiedni dla osób niepełnosprawnych ruchowo.
Osoby niepełnosprawne ruchowo, które będą chciały zarejestrować się w Powiatowym Urzędzie Pracy w Łęcznej proszone są o kontakt bezpośredni lub za pomocą osoby trzeciej w celu omówienia sposobu i czasu rejestracji.
Osoby niepełnosprawne zarejestrowane w Powiatowym Urzędzie Pracy w Łęcznej proszone są o kontakt z doradcą klienta w celu omówienia sposobu przeprowadzenia wizyty potwierdzającej gotowość do podjęcia zatrudnienia.
Za pośrednictwem doradcy klienta każda osoba będzie mogła uzyskać szczegółowe informacje dotyczące działalności urzędu oraz załatwić wszelkie formalności z tym związane.
Możliwości skontaktowania się osób niepełnosprawnych z Powiatowym Urzędem Pracy w Łęcznej:
- pismo, wniosek lub inny dokument można przesłać za pośrednictwem poczty
adres :
Powiatowy Urząd Pracy w Łęcznej
Al. Jana Pawła II 95
21-010 Łęczna
- za pośrednictwem poczty elektronicznej: lule@praca.gov.pl
- istnieje możliwość przesłania fax-u: 81 7521031
- kontakt telefoniczny indywidualny lub przy pomocy osoby trzeciej
nr tel. 81 53 15 404 - kontakt bezpośredni
wszystkie osoby niepełnosprawne zainteresowane wsparciem oferowanym przez Urząd proszone są o kontakt z doradca klienta/ pracownikiem merytorycznym celem wypracowania odpowiedniej formy przekazywania informacji oraz współpracy.
Informacje zamieszczone na tablicy ogłoszeń w PUP w Łęcznej
Na stronie internetowej Urzędu https://leczna.praca.gov.pl/ znajduje się opcja powiększania tekstu, możliwość włączenia strony w kolorze czarno-białym. Ze względu na brak możliwości edycji niektórych ogłoszeń zamieszczonych na tablicy informacyjnej Powiatowego Urzędu Pracy w Łęcznej zapraszamy wszystkie osoby bezrobotne do doradców klienta gdzie otrzymają pełną informację w formie papierowej lub elektronicznej zawierającej treść interesującego ich ogłoszenia.
Informacje o miejscu i sposobie korzystania z miejsc parkingowych wyznaczonych dla osób niepełnosprawnych.
Budynek, w którym znajduje się Powiatowy Urząd Pracy w Łęcznej posiada dwa wejścia - od strony Starostwa Powiatowego w Łęcznej oraz od strony pawilonu handlowego "Wamex". Przy obu wejściach zostały wydzielone miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych.
Informacja o prawie wstępu z psem asystującym i ewentualnych uzasadnionych ograniczeniach.
Osoba niepełnosprawna wraz z psem asystującym ma prawo wstępu do budynków Urzędu. Warunkiem skorzystania z uprawnienia, jest wyposażenie psa asystującego w uprząż oraz posiadanie przez osobę niepełnosprawną certyfikatu potwierdzającego status psa asystującego i zaświadczenia o wykonaniu wymaganych szczepień weterynaryjnych. Osoba niepełnosprawna jest odpowiedzialna za szkody wyrządzone przez psa asystującego.